zaterdag 29 augustus 2009

Labelkaart

Hallo allemaal,
Deze keer heb ik een soort labelkaart gemaakt. De maat van de kaart is 15x9 cm.
Daarop het designpapier van magnolia en een "kanten"kleedje uit een huishoudzaak.
Daarop een hartstempel en een tag die ik zelf heb gesneden. Daardoorheen een lintje en wat roosjes erop. De magnolia stempel komt uit de Lazy Summer Days collectie en is ingekleurd met distress inkt. De magnolia heb ik uitgeknipt en een beetje opgebolt..daarna met kit opgeplakt.

Hier kun je een beetje zien hoe het opgebolt is opgeplakt. De stempel van het hartje heb ik ook met een beetje distress inkt gesponst.
Alles is natuurlijk in de winkel van GE-WE verkrijgbaar.
Nou, ik hoop dat jullie het weer leuk vinden.

Groetjes Janet

10 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een schitterend idee om deze kaartvorm te maken,eenvoudig maar wel heel orgineel.Ook de opmaak is super mooi.
Ik kijk meerdere malen per dag naar jullie voor ideeen.Bedankt hoor,ga zo door.
Liefs Maria

Made by Janet zei

graag gedaan hoor.. en blijf ons volgen zou ik zeggen!!

Groetjes Janet

marijke zei

wat een supergave kaart/label heb je gemaakt

Angelique zei

jeetje mina zeg, wat is dat leuk janet! Je hebt het geweldig mooi gemaakt!! Ik heb de dames de groetjes gedaan vandaag en vonden dat erg leuk van je!!

Anoniem zei

O Janet wat een super mooie kaart
echt geweldig
en de groetjes terug
Gerda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is weer geweldig gaaf! Heel erg lief en mooi.
Groetjes van Jacqueline

Katje zei

Ohh wat leuk , was net bij Janet langsgeweest en zij heeft er ook al zo'n mooitje van gemaakt, prima werk hoor zet ik effe mijn petje voor af.
Gr, Katty

Erika zei

Jeetje Janet, wat superleuk is dit!

Groetjes Erika

Judith zei

wow, erg mooi gedaan en een heel leuk idee!
Groetjes Judith

Marianne zei

een leuke kaart hoor