donderdag 30 september 2010

Mini Bonbondoosje

Hallo allemaal,
Na die prachtige kaarten van Erika wil ik jullie
een paar mini bonbon doosjes laten zien.
Er kunnen twee dikke bonbons in. mmmm...lekker toch? Ik heb er randjes om gemaakt met een Martha Steward pons.
De een met de hartjes pons en de ander met de doily lace.
Kijk maar eens hoe mooi die ponsen zijn...er staan er
maar liefst 86 soorten van in de webwinkel!!!
Bij het bovenste doosje heb ik gebruik gemaakt van de
stans van Marianne creatables...kerst ster.
De onderste is versierd met diverse bloemen.
Het is maar een kleinigheid maar oooh zo leuk
en lekker om te geven...of om er een heleboel
met de kerst op een schaal te leggen...ook mooi!
Ik heb voor de liefhebbers het patroon erbij gedaan.
Je kunt op het patroon klikken en dan op a4 afdrukken.


Ik hoop dat het weer wat inspiratie heeft gegeven...en
dat jullie het leuk vinden natuurlijk.
Het doosje kun je trouwens van diverse karton soorten maken...
Glitterkarton is ook erg blits...veel plezier ermee!!!
Lieve groetjes Janet

woensdag 29 september 2010

Dufex Stansvellen


Hallo allemaal!

Toen ik de nieuwe Dufex stansvellen vorige week zag, was ik meteen verkocht. Wat een schattige plaatjes, echt superlief!

Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en kwam erachter dat deze vellen eigenlijk niet veel nodig hebben om er mooie kaartjes mee te kunnen maken. Omdat de plaatjes door hun glans al druk overkomen, wordt het snel te rommelig.

Gebruikte materialen:

- Dufex Stansvel: Forever Best of Friends
- Dufex Stansvel: Gardening Friends
- Martha Stewart randponsen Arch Lattice en Lace Heart
- Bazzill Kraft Cardstock
- Pretty Pearls van Marianne Design

Dit was het weer voor vandaag.

Ik wens jullie een hele gezellige dag en tot de volgende keer maar weer!

Groetjes Erika

dinsdag 28 september 2010

Deze twee kaartjes gemaakt met dennieuwste eline stempels in combinatie met het scandinavische papier.
Ingredienten:
Clearstamp Eline, EC115 en EC117
Pretty papers block Scandinavian christmas
Marthe Steward pons
Ik wens iedereen een hele fijne dag!
Groetjes Anneke






vrijdag 24 september 2010

Kerstkaart

Hoi allemaal

Dit keer weer een kerstkaart van mij, daar zullen we de komende tijd wel weer veel mee bezig zijn, ik heb de mooie paperpad Christmas van Kars gebruikt.

Verder heb ik de bosskut poinsettia hiervoor gebruikt, deze komt binnenkort weer binnen dus houdt de site in de gaten.
Ook heb ik de marianne creatable onderlegger flower doily gebruikt en verder de fiskar randpons scallop lace en wat lint en joy bradz, de poinsettia heb ik bewerkt met stickles

Ik hoop dat jullie weer wat kerstinspiratie hierdoor krijgen

Groetjes Toos

woensdag 22 september 2010

Is het geen schatje?


Hallo lieve allemaal,
Toen ik deze clear-stempel van Nellie Snellen (serie Dawn's stamps) zag was ik meteen verkocht....wat een schatje!
Vervolgens zag ik ook nog de 15x15 paperpads van Kars liggen en kon maar geen keuze maken welk blokje ik het mooiste vond.....dus... (oeps) jullie voelen hem vast al aankomen.....ik heb mezelf er een paar cadeau gedaan!
Bovendien vond ik ze goedkoop voor wat je er voor krijgt (nog geen 5 euro per blokje van 24 vel, incl. een aantal glittervellen!).
Thuis gekomen ben ik aan het inkleuren gegaan met de Distress inkt.
En toen had ik een volgend probleempje.....ik kon geen keuze maken welk papier ik wilde gaan gebruiken....dus...heb ik er maar 2 kaarten mee gemaakt!
Dit is het tweede kaartje geworden:

Voor het eerste kaartje heb ik gebruikt:
- de paper pad van Kars genaamd Wedding
- de doily flowers stans van Magnolia,
- een randpons van Martha Stewart
- en verder wat lint, roosjes en een wat strass-steentjes.

Voor de tweede kaart heb ik gebruikt:
- de paper pad van Kars genaamd CRose
- een randpons van Martha Stewart
- een tekststempeltje van Marianne Design
- en verder alleen wat lint.

Ik hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden.

Groetjes,
Yvonne

zondag 19 september 2010

dubbele vouwkaart

Hallo,
Het weekend is alweer (bijna) voorbij...
wat gaat dat toch altijd snel he..
Ik heb een kaart gemaakt van een stuk cardstock
van 15 x 30 en dat in drieen verdeeld.
Daarna kun je hem versieren,
Ik heb gebruik gemaakt van het schitterende papier
van Prima Marketing-Jack en Jill collection.
Op de voorkant zit een glittervlinder die ik gestanst heb
met een creatable van Marianne design.

Het stelletje in het midden staat gewoon op 1 van de
vellen net als het hondje wat rechtsonderin zit .
Op het rechterblad heb ik een vakje gemaakt waar eventueel
geld of een kadobon in kan.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden ...
Bedankt voor jullie bezoekje en ik zal graag jullie berichtjes lezen!!

Lieve groetjes Janet

vrijdag 17 september 2010

geldenvelopje


Dit geldenvelopje gemaakt voor iemand die 40 jaar getrouwd is ik heb hierbij gebruik gemaakt van het basic grey papier Cappella. Ik heb het van een A4 cardstock gemaakt op 15 cm. breed dan rillen op 7 en 20 cm.
Ik heb het stempeltje van mo manning Jack en Ginger gebruikt, dit is gelukkig weer op voorraad in de winkel.
Ik heb het afdrukje dit keer niet ingekleurd maar gestempeld met versafine coffee om een sepia effect te verkrijgen.
Verder heb ik de Martha steward pons Arch Lattice gebruikt.
Groetjes weer en tot de volgende keer Toos
P.S. de foto is niet zo goed gelukt, maar als je erop klikt kun je hem groter bekijken