maandag 12 december 2011

kerstkaart in bruintinten

Hoi allemaal,

Gisteren heb ik weer eens lekker zitten freubelen en dit kerstkaartje in bruintinten gemaakt.


De materialen die ik hiervoor gebruikt heb:
- tilda with snowheart (stempel)
- copics
- het nieuwste papier van maja design
- stickles
- distresser
- bruine inkt
- doohickey
- kant
- doily
- parels
- bloemetjes
- chalk

Allemaal een hele fijne maandag/week toegewenst!
En natuurlijk zijn wij weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs, Jaimy



woensdag 7 december 2011

Vintage Tas

Hoi allemaal!

Vandaag willen wij jullie een Vintage Tas laten zien...




Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Kraft papier
- Pion papier
- Doiley
- Wondgaasje
- Kant
- Parels
- Stikles
- Distresser
- Doohickey-Star Tag
- Doohickey-Heart Swirl
- Doohickey-Leaf and Swirl
- Doohickey-Snowflake
- Doohickey-Poinsettia
- Creatable tak uit de tuin
- Liquid Applique
- Spellbinders-Petite scalloped circles large
- Spellbinders-Fancy Tags

Bedankt allemaal weer voor het langskomen!

Liefs,
Mandy & Jaimy



dinsdag 6 december 2011

Kesrtkaart "Take a Present"


Hallo lieve allemaal,
Allereerst de winnares van de Ge-We Sinterklaas-candy: Van harte gefelicteerd met de geweldige candy!

Vandaag heb ik voor jullie een kerstkaart.
Hij is gemaakt met een stempel van Nellie Snellen.
De stempel  komt uit de Dawn-serie en heet "Take a Present".
En zeg nou eerlijk.....is 'ie schattig of niet?


Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
De achtergrons is geponst met een Matha tewart ponsen-set.
Het scrappapier is van SEI
De bruine achtergrond is craft-papier dat is bewerkt met de Tim Holtz distresser, de blending tool  en Distress inkt.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Groetjes,
Yvonne

maandag 5 december 2011

Uitslag Sinterklaas candy !!

Hallo allemaal,

Het is 5 december en dat betekend de uitslag van de candy !
Allereerst willen we iedereen bedanken voor het meedoen !
Erg leuk om al die gedichtjes te lezen !
En nu zullen jullie wel denken...aan wie gaat Ge-We die candy schenken...
Nou dat is geworden...

.......
.....
....
...
..
.
.
.
.
.
.
Bep



Van harte gefeliciteerd met je candy !
Stuur je even een mail met je gegevens en vermelding sinterklaascandy naar ons toe.


En voor iedereen
HOUD ONS BLOG IN DE GATEN !

We gaan binnenkort starten met iets nieuws !!

zondag 4 december 2011

Candy Time !!

DIT BERICHT BLIJFT TOT 4 DECEMBER BOVENAAN STAAN
VOOR NIEUWE CREATIES SCROL NAAR BENEDEN !!!!!

Hallo allemaal,
Het is bijna Sinterklaas en daarom hebben we een candy !!
Altijd leuk om je sinterklaaskadootjes te winnen toch...

Wat moet je doen om deze candy te winnen.
1. Word volg(st)er van dit blog ( als je dat nog niet bent)
2. Zet de candy op jou blog met een verwijzing naar onze candy
3. Schrijf hieronder een leuk klein sinterklaasgedichtje

Je kunt meedoen tot 4 december.
De uitslag van de candy is 5 december.
Succes !!!

zaterdag 3 december 2011

Workshop 30 november.....dit hebben we gemaakt


Hallo lieve allemaal,

Afgelopen woensdag hebben we de laatste workshop voor 2011 gehad bij Ge-We.
Het thema was kerst en (relatief) snelle kerstkaarten...speciaal voor mensen zoals ik, die eigenlijk nog aan de kerstkaarten moeten beginnen.

We hebben tijdens de avond maar liefst 4 projectjes gemaakt: een cadeautasje en 3 kerstkaarten (in 3 verschillende formaten).

De workshop zat vol en het was weer supergezellig!
Alle dames die hebben meegedaan....bedankt voor de leuke avond!


Voor het cadeautasje hebben we gebruikt:
- voor de achtergrond: CraftsToo embossingfolder "Christmas Greetings" welke is bewerkt met de blendingtool en Distress inkt (ik heb daarvoor gebruikt Brushed Corderoy)
- het hert is gemaakt met de stans "Reindeer Flight"van Tim Holts (Sizzix), gestanst uit vilt.
- het kerstboompje is van Marianne Design: "Creatable kerstboom". Dit boompje is gestanst uit Craft-papier, bewerkt met de Blending Tool en bestempeld met een kerststekst.
- De sneeuwsterren zijn geponst met een Martha Stewart pons (uit dun wit glitterpapier)

Voor de rendierkaart is gebruikt:
- de "Reindeer Flight" stans van Tim Holtz (gestanst uit vilt)
- de sneeuwsterren-randstans is nog eigenlijk nog een geheimpje.....deze stans is namelijk heel binnenkort (als het goed is) leverbaar bij Ge-We.


De langwerpige "kerst"-kaart is  gemaakt met een A5-vel wit karton, alleen dit keer niet in de breedte, maar in de lengte gevouwen.
De vlaggetjes zijn geknipt uit kerst-scrappapier van Basic Grey en de letters zijn gestanst.
Ik heb hiervoor hele oude Cuttlebug-stansen gebruikt die inmiddels niet meer te koop zijn, maar de alfabetstansen van Tim Holtz Alterations zijn hier ook prima voor geschikt.

Als laatste hebben we de vierkanten kaart op de achtergrond gemaakt.
Gewoon met twee verschillende soorten Scrappapier met daarop een band gemaakt met lint en randponsen van Martha Stewart) de "Icicles-" en de "Pine Needles-"randponsen).
De bloem is gemaakt met een stans van Bosskut, maar een soortgelijk effect kun je ook bereiken middels  bijvoorbeeld de Marianne Design-Creatable-stansen.

Ik hoop dat het een beetje inspiraties is voor al degenen die (net als ik dus...) nog zuchtend tegen het maken van al die kerstkaarten op zitten te kijken... zet hem op dames!
Wij hebben het kersttasje + de drie kaarten binnen 3 uur gemaakt!

Voor dit jaar waren de workshops een succes en daarom gaan we volgend jaar (wat klinkt dat ver weg he...) door met nieuwe workshops... we moeten alleen nog ideetjes verzinnen en data prikken....

Lieve groetjes,
Yvonne

vrijdag 2 december 2011

Kerstkaart


Weer een kerstkaart gemaakt, ik heb er het volgende voor gebruikt:

Craftable rechthoek Cr 1202
Creatable Y-Ford Lr 0197
Leaves Lr 0192
Kerstbal Lr 0182
Parels, touw en distress inkt om het een kleurtje te geven.

groetjes Cootje